måndag 29 oktober 2007

Hur svårt kan det vara?


Att vika en skjorta av lite papper för mig var det tydligen omöjligt ta mig fasen vet inte hur länge jag har suttit nu och försökt att pröva att vika en skjorta, det går hur bra som helst med halva sen så skiter det sig totalt och jag kan inte skylla på att jag har en dålig beskrivning för mer detaljerad än så går nog inte att få.
Jag får helt enkelt skylla på att jag är blond :-) ska sätta mig igen snart ska bara lugna ner mig lite först blir så upprörd att jag inte kan göra som det står (måste ha slagit slint)
Idag har vi varit på öf och träffat massor med barn T var lite trött bara så han somnade. Sen gick vi en shopping runda med Frida och Elvira så nu har vi inhandlat en farsdag/födelsedag present dock väldigt försenad men men bättre sent än aldrig.
R har roat sig med att tvätta och letat ny motor till våran bil himla skoj utgift men vad gör man måste ju ha en bil, kommer säkert bli super när det väl blir klart. Hoppas bara att det blir den vi har hittat nu och att det inte är några fel på den.
Har även bestämt mig angående skolbänken som inhandlades förra veckan att den kommer få vara precis så som den är kommer inte att slipas lr lackas den är så himla charmig och fin som den är. kommer komma bilder på den senare.
Annars har det inte hänt så himla mycket i våra liv just idag.

Inga kommentarer: