torsdag 18 oktober 2007

Kan det bli skönare än så här?

T är nästan frisk nu så skönt, lite lite roslig i halsen bara så det lire inget babysim i morgon. Var och bytte lite kläder till T idag med som han hade fått av mormor och morfar. Har gått och trånat efter en overall till T på babyland och idag när jag ändå var där så tänkte ja att ja kunde hänga undan en, men till min stora besvikelse så fanns den inte kvar i hans storlek längre och den är slut hos leverantören fan fan fan att jag inte köpte den när jag tittade på den. men men bara att leta vidar.


Hade lite fler ärenden att uträtta idag men det blev lite ändring för sambon ringde helt plötsligt och sa att vi skulle titta på hus så det vara bara att åka hem. Måste säga att jag blev lite förvånad när jag kom hem och fick höra att det var mäklaren som hade ringt oss och frågat om vi var intresserade av huset. låter inte det här perfekt ett garage stort nog för att kunna meka i, stall med fyra boxar ( till mina hästar i framtiden) massor med bodar med loft som man kan ha fest å annat i, precis så som vi har sagt att vi vill ha. huset var dock inte så stort men tre-fyra sovrum, vardagsr, kök, tvättstuga, toa med bastu,dusch och badkar på 118 kvadrat och ända så känns det inte riktigt bra. fasen antingen har vi slagit i huvudet lr så har vi blivit förbannat kräsna. får nog fundera lite tror ja nog.


Måste ju bara skriva att T har ätit skälv idag lr i allafall försökt vet inte riktigt vart det hamnade mest mat i håret, golvet lr munnen men men då fick vi passa på att bada med och nu när han kan sitta själv (kanske inte så jätte stadigt men ändå) så belv ju det himla mycket roligare. Så äntligen får mamma köpa badleksaker jippi.

Inga kommentarer: