torsdag 7 maj 2009

tidsoptimist

Det är jag i egen hög person tror jämt att allt ska gå mycket fortare än vad det sen gör. Ta bara nu med T:s rum var helt säker på att vi skulle hinna flytta in honom i rummet igår men sen är det ju alltid lite småfix kvar som för oss (R) hela kvällen att fixa. Men idag gott folk SKA han flytta in i rummet (tror ja). Jag hade hoppas på att jag skulle hinna med massor nu när han ska vara på dagis men det kommer ju alltid ett men, så fick han feber i natt som visserligen har lagt sig igen men jag känner att det är bäst att han får vara hemma idag i allfall.
Så nu ska jag städa ur rummet hinna få in lite saker och roa min son under tiden. Fast han brukar vara himla snäll så det borde inte vara några problem. Det jag inte hinner nu på dan få R fixa när han kommer hem sen.

5 kommentarer:

Monka sa...

Bilder....kanske...=)??

Linda S sa...

haha, jag ler igenkännande åt ditt inlägg om att vara tidsoptimist! :D

lotta sa...

Bilder kommer ska bara ståda av lite först, finns lite damm och sågspån där inne just nu =)

Teggis sa...

Vet precis!!=)
Våran STUGAN skulle ju vara klar för länge sen...Hahaha

lotta sa...

Rummet skulle vara klart påskhelgen hade vi tänkt och det var ju ett tag sen. Men skönt nu när det är klart.