måndag 6 april 2009

Underbart

Det har ju varit kanon väder dom sista dagarna så vi har passat på att vara ute så mycket vi bra kan. Lördagen blev en lite lite sväng på stan med mina kära systrar och sen for vi ner till landet en snabbis T var ute hela tiden, jagade katter och kröp in under altanen till vårt lilla kryp in där nere. Insåg att det måste vi sätta för så fort som möjligt inget kul att hitta honom där under. Ska även olja in våra utemöbler så dom blir fina och håller länge. Ska ner en dag i påsk och fixa lite där nere har vi tänkt.
Men prio ett under påsk är T:s nya rum som vi hoppas hinna måla. Vi har även varit på bio i helgen jag och min kära sambo. Vi såg fast and Furious, den var riktigt bra och kul att det är så många gamla skådisar med sen den första filmen.
Söndagen gick i slappandets täcken R börjar bli sjuk igen så han ville vara hemma. Jag hann putsa några fönster och dammsuga och några andra måsten. Skönt att det är gjort så man kan ta det lite lungt i veckan och vara ute. Måste ta tag i balkongen om det är fint väder den här veckan. Inte för att vi har nya möbler än men vi ha ju fortfarande dom gamla så dom får göra lite rätt för sig ett tag till.
Nej nu måste jag börja fixa oss ska på samtal med dagis idag, ska bli spännande och höra vad dom har att säga.

2 kommentarer:

Anonym sa...

finns lite o göra med andra ord.. härligt!

/Becka

lotta sa...

Japp och nu i helgen ska vi ta tag i Theos rum lr vårt änså länge =)