onsdag 22 april 2009

Fan fan fan

Gravidhormoner är inte alltid så jävla kul att ha. Dagen började kanon men gick å helt fel håll och just idag av alla dagar på året med. Är så sjukt besviken på en person så det finns inte. Blir så arg på mig själv med för att jag sitter och bölar. Fan jag som hatar att tjuta. Och idag av alla dagar, idag är det ju T:s stora dag då ska man vara glad. Fan rent ut sagt. Fast å andra sida är jag inte så jätteförvånad heller på andledningen personen skyller på.

Och jag som hatar att läsa just sådana här inlägg hos andra har just knåpat ihop ett perfekt inlägg själv duktigt gjort Lotta

8 kommentarer:

Linda sa...

Jag tycker det är helt okej att få skriva av sig i sin egen blogg! Din blogg är alltid som en solstråle tycker jag, med projekt och härlig energi! Så nog måste du få lägga in såna här inlägg ibland också!! :)

Trist att det var just idag det kändes tungt. Men Theo har säkert haft en kanoners dag ändå :)

kram!

Yenny sa...

Men gumman! Alla har rätt att bli besvikna ibland. Ibland tror jag inte folk förstår hur illa de gör oss... Hoppas du mår bättre nu och att Lillkillens födelsedag blir bra.
kram kram

..Elin alltså... sa...

Men Lotta då..Det är bra att gråta en skvätt emellanåt. Man ska hålla skiten borta. Vad som än har hänt så hoppas jag det går över snart! Kram på dej

lotta sa...

Haha nu är det lite bättre. Allt är gravidhormonernas fel ;) Allt bra med er annars?? kram kram

lotta sa...

Ja jag vet, bara det att jag hatar att tjuta finns inget värre. Det är liksom inte riktigt jag. Men va fan skönt var det =)

Pia sa...

hej Lotta, jag vet ett kanonbra tipps om man mår skit, det heter shoppa, shoppa på nätet går bra om man inte orkar gå ut. Hoppas det går över snabbt.

lotta sa...

Pia blir shopping i helgen =) Hela lördagen så jag får snällt vänta tills dess.

..Elin alltså... sa...

Lotta....Nu har jag lagt ut bilder, bara för din skull ;)