onsdag 18 februari 2009

Korvgrillning

I dag på dagis ska T grilla korv. Jag sitter just nu och funderar på om jag ska leka papparatsi och smyga i buskarna och ta lite kort. Risken är ju att han får se mig vilket kanske inte är så bra. Men fatta vad gulligt när dom sitter och käkar sina korvar. Vill ju vara med ju.
Visserligen har jag ett hem som behöver lite kärlek och det drar lite mer just nu även om jag inte vill. Men man blir ju så nöjd när man är klart.
Kan tilllägga att vi typ tömde hela vår klädkammare igår för att vår egna elkille skulle komma och fixa lite åt oss. Så det finns lite saker som ska in på sin plats igen.
R kom med förslaget att han skulle fixa en egen hatthylla här hemma. Lät kanon undrar bara när han/vi ska få tid till det. Känns som det är fullrulle hela tiden.

Inga kommentarer: