fredag 13 februari 2009

Dags för lite updatering kanske.

Var ett tag sen sist. Har gått och velat fram och tillbaka om jag ska fortsätta blogga eller ändra så jag bara bloggar om inredning och när vi renoverar och har fortfarande inte riktigt bestämt mig för vad jag vill. Hur som helst så har det hänt en hel det sen sist. T började det nya året med att vara sjuk och är fortfarande inte helt okej men inget som märks på honom. Även vi vuxna har/är sjuka känns som vi just nu avlöser varandra med snor och feber med mera. Köket är klart med nya tapeter blev det iochförsig innan jul, bilder kommer när jag orkar ta några =) Nästa rum för omvandling är vårt sovrum vet på ett ungefär hur det ska se ut. Var hundra för ett par dagar sen när Ronnie frågade om vi inte skulle tapetsera i stället för att måla, så började mina stackars hjärnceller att jobba igen (kanske skulle vara snyggt med en tapet) så nu kan ja inte riktigt bestämma mig måste ta mig tid och åka runt och kika lite.

T den lilla söta herren är inne i en trots som inte är av denna dag. Mest då mot mig ska inte någonting. Tur att han vet hur man charmar sin mor. =) Nehe ska återgå till att snyta mig och scrappa lite.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lotta!
Jag tycker det är roligt att läsa din blogg! Lite om pyssel, heminredningsplaner, Theo osv.. :) Så jag hoppas du fortsätter, även om det kanske inte blir ofta :)
Trist att ni är sjuka så mycket! Kram Linda S

Anonym sa...

Hej Lotta! Håller med föregående talare! Alltid trevligt att läsa vad som händer! Kram Kajsa