tisdag 26 augusti 2008

Ja på alla sätt och vis

Börjas det kan jag lova. Hela familjen är sjuk. T började redan lite i fredags med rinnande näsa. Sen på söndagen började även R och jag känna av det. Kanske blev mer mottaglig efter lördagen för det blev ju en ganska ingående till på flaskbottnen lr i mitt fall vinglaset =) Bilder kommer komma när jag har gått igenom alla var en bra bit över hundra bilder men med tanke på att fotografen inte var speciellt nykter så kan det nog vara en hel del som man får slänga. Hur som helst kommer nog familjen vara hemma från jobb och skola i morgon med som det känns nu för alla.
Men även för att man är sjuk så kunde jag inte låta bli att scrappa lite bilder kommer när det är klart. Kommer nog ta sitt lilla tag men bra blir det ( hoppas jag)
Dags att knapra lita tabletter och krypa ner i sängen.

2 kommentarer:

Teggis sa...

Rompa var ju helgalen...=) hahah Han var ju värsta Papparatzin...=) hahah

lotta sa...

haha ja jag har förstått det med tanke på alla bilder och komentarer om bänkar och dylikt.