onsdag 13 augusti 2008

Dagis

I dag var första dagen på dagis, gick bra för att vara första dagen måste jag säga. T hade väl inte bästa starten men men vaknar man halv sex och inte kan somna om så blir man trött. Han hittade i allafall sin favorit ute. GUNGHÄSTEN, tjöt som en stucken gris när han skulle gå bort från den så en snäll fröken tog ock gungade honom ett tag till, sen efter ett bra tag ville han faktiskt gå av själv men det tog ett bra tag kan jag lova.
Min lilla plutt är inte så lite längre, men både hans far och jag har lite ångest över att det kommer bli så himla länga dagar men vad ska man göra liksom. Men lite tar det allt imot i hjärtat.
Ska även lämna in en lapp med alla som kan tänkas att hämta honom på dagis, så känner ni er manad kära släkt är det bara att hojta till så fixar vi det. =)

2 kommentarer:

Pia sa...

Jag ser riktigt fram emot att få hämta T på dagis./Farmor

lotta sa...

T ser fram emot att bli hämtade av framor. =)