onsdag 9 april 2008

Söndagen

Hade planer på att R skulle mecka med sin lilla ögonsten och jag och fjutt åka ner till mormor och morfar idag igen. Jag skulle ha spenderat min dag i stallet var det tänkt. Men istället bar det av till Linköping för att inhandla fälgar som bara passade så bra på R däcken som har inhandlas under vinter. Plus en hel del annat. Nästa år tror ja blir ett Lotta år :-)

Sen bar det av till garaget för att lämna av däcken, men fjutt hade andra planer så det blev en sväng till Sara och Dennis. Där vi även fick mat. Kanon eftersom jag enligt vissa tydligen inte kan laga mat, så kunde det ju inte bli bättre. Konstaterade att det inte skulle bli varen något bilmeck lr stall idag så iställe blev det en skönt hemmakväll framför tv.

Inte helt fel det heller kan jag lova med tanke på att man var ganska öm efter gårdagen
.

Inga kommentarer: