tisdag 15 april 2008

Måla







Hela familjen vaknade tidigt idag, hade planer för hela långa dagen. R skulle mecka bil och jag skulle lacka en sak till badrummet. T skulle vara hos sina mostar ett par timmar. Men det blir ju sällan som man har tänkt sig. Min färg tog slut långt innan jag var klar. T var inte alls nöjd (tror det är tänder som spökar)
Eftersom min färg tog slut bestämde jag mig för att dra till Linköping och handla lite med, T fick följa med så han skulle sova lite och även Kattis hängde på. Handlade tre burkar till måtte det nu bara räcka. Köpte även en present till T, den stora dagen närmars sig ju med storm steg. Kattis shoppade loss även hon. :-) Sen bar det av till Sörping till Becka, väl där så drog hon och Jonas iväg en sväng och jag, T och Kattis gick en sväng runt göta kanal.

2 kommentarer:

Anonym sa...

tjusiga kort ni tog då! jonas o jag bor ju riktigt flott ju!

dock inte lika roligt att theo va lite olycklig den dagen :(

//Becka

Anonym sa...

vilka tjusiga bilder det blir med den nya kameran! urläckert ;)

//Cattis