tisdag 9 april 2013

Möte hit och dit och lite sjukdom på det.

Vem har sagt att det ska gå lätt, mitt i allt med planering och möten så toppar vi det med lite sjukdom. Först ut var stor och liten. Lagom till påsk var det R:s tur influnsan hade tagit familjen under sitt järngrepp. Sist ut var jag dock inte riktigt lika sjuk som R. Mini är den som har klarats sig bäst hitills "bara"en förskylning. Hoppas dock att det stannar där denna gång då det inte blir RSvirus av det igen. Själv fick jag gallstensbesvär idag. Ujuj men det gick att härda ut ( tror jag) nu är det bättre. Måste helt enkelt bli bättre på att ha koll på vad jag stoppar i mig hädan efter. Annars så är det möten hit och möten dit just nu.

Mycket möten blir det. Helt enkelt. Håller just nu på med att titta och mäta ut om vi kan bygga huset där vi har tänkt oss. Går det kommer huset att hamna precis utanför strandskyddet. Nu väntar vi på att få lite kartor mejlade till oss så vi kan mäta och titta mer noga. Håller tår och tummar för att det får plats där. Det är liksom tomten vi har spanat på i så många år.

Med bröllopet går det med framåt. Klänningen är prövad och väntat nu på att sys in lite. I slutet av veckan kommer även Mannen pröva kläder.

Ta hand om er!
Kram

Inga kommentarer: