tisdag 1 mars 2011

Snart är det dags.

Har fått in lite frågor om vad ja önskar min när jag fyller, och efter som jag aldrig kan komma på något när någon frågar så tänkte jag att det får bli en lista med förhoppningsvis fungerande länkar här.

Underlägg i zink fyra stycken.

Hos julias vita drömar finns det superfina ljuskoppar. Med texter på som tex morgondagg, kärlek mm.

Fina gardiner från Hjortgården.

Bokgömma så vi kan gömma alla våra dosor till alla dessa apparater vi har hemma. Finns med på hjortgården med olika motiv, tänk bara på att det finns olika mått på dem.

Ett fint porslinsskärbräda går med bra.

En vispskål så jag slipper mina fula i plast eller i allafall en utav dem.

Fina påslakan så både jag och älsklingen sover gott.......

Någon fin sjal så jag är fin är jag ska gå utanför hemmet, finns så otroligt många så där får ni fria händer. alltså ingen länk här inte.

Pengar är med en bra present, går alltid åt.

Och om man vill slåihop sig så har ja en lite önskningpresent ett fallskärmshopp skulle vara så kul att göra.


Nu har ni fått lite förslag i allafall, kommer säker fylla på med önskningar vart efter jag kommer komma på något som är bra.


Inga kommentarer: