torsdag 8 april 2010

En vecka idag

Ja som sagt idag är det en vecka sen jag opererade mig och jag mår ganska bra faktiskt, lyfte Liten för första gången idag och det gick bra. Har fortfarande lite ont men det är betydligt bättre än vad det var för en vecka sen. Nu kan ja ju gå upprätt =). R är hemma hela den här veckan kände redan i måndags att jag inte skulle klara av två barn själv och R såg nog det med så han ringde till jobbet.
Men han har inte legat på latsidan här inte. Så fort Liten har sovit så har han fixat saker idag var det balkongen som fick sig lite kärlek och det var på tiden. Han var och inhandlade en slipmaskin idag med så nu ska våra dörrkarmar få sig ett litet uppsving. Fast det kommer bli mitt lilla projekt, var ju tvungen att pröva den och attans så roligt det var att slipa. Hade kunnat köra lite till om inte magen tyckte det räckte.

Inga kommentarer: