tisdag 3 november 2009

Svinis

R och jag har bestämt oss för att vaccinera oss. Eftersom vi inte får/kan vaccinera barnen så får vi ta den istället. Det är ju så himla mycket för och emot,Men vi har funderat och tycker fördelarna vägen över. Skulle ju aldrig förlåta mig själv om mina barn blev smittade på grunda av mig. Angående det omtalade kvicksilvret så finns det ju i alla sprutor man får även dom som barnen får (om jag har fattat rätt)
Så nu väntar vi bara att det ska bli vår tur. Tänk jag som är så spruträdd kommer ta en helt frivilligt.

2 kommentarer:

Monka sa...

Vi resonerar precis lika.... man skulle aldrig förlåta sig själv om nått skulle hända Mio.... men sen vet man inte om det skulle komma från oss om han skulle få det, men man har iaf gjort vad man kunnat.

lotta sa...

Ja precis. Känns som om man tänker så, så blev valet inte dirket svårt. Hörde att vårcentralen ute hos er redan har börjat vaccinera alla. Eller dom frågade om man ville i allafall. Känner att nu är vi har bestämt oss så vill man ta den så fort som möjligt.